Invitado voor de overheid

Ministeries, provincies, gemeenten en diensten: (semi)overheden vertrouwen op Invitado en ervaren de vele voordelen van een structurele samenwerking. In incidentele projecten laten we graag zien wat we kunnen, die gunning komt dan later wel!

Informatie aanvragen Online demo aanvragen
balie met badge saludo ticket badges

Invitado biedt een flexibel inzetbare totaaloplossing op maat voor alle evenementen van jouw organisatie, waarin digitale toegankelijkheid en dataveiligheid voorop staan.

Dataveiligheid

Dataveiligheid

Op het gebied van dataveiligheid gaan we veel verder dan de AVG voorschrijft. Als ISO 27001 gecertificeerde organisatie houden we ons aan strenge normen, en ook aan onze digitale partners stellen we hoge eisen. Persoonsgegevens worden altijd versleuteld en uitsluitend binnen onze landsgrenzen opgeslagen. Alleen geautoriseerde medewerkers hebben op basis van gebruiksprofielen toegang tot data. Aanvullende eisen op basis van het door jouw organisatie gevoerde security-beleid implementeren we in nauw overleg met jouw Privacy Officer uiteraard graag.

Desgewenst definiëren we standaard pakketten

Duidelijke afspraken

We maken duidelijke afspraken over de samenwerking, die er vooral toe moeten leiden dat individuele medewerkers van jouw organisatie onze producten en diensten snel, eenvoudig en uniform kunnen inzetten: conform de vooraf overeengekomen condities en met gebruikmaking van vaste presets en templates. Desgewenst definiëren we standaard pakketten, die we in de vorm van brochures voor intern gebruik presenteren.

Bekijk de bouwstenen voor jouw pakket
Fysiek, online en hybride

Fysiek, online en hybride

Onze producten en diensten zijn voor alle kleine en grote events inzetbaar. Hierbij slaan we effectief een brug tussen fysieke en online events. Onze dienstverlening omvat online bezoekersregistratie, scannen en badges printen op locatie, een event-app en een geavanceerd interactief online eventplatform. De applicaties die we afgestemd op jouw organisatie configureren sluiten naadloos op elkaar aan en maken alle gebruik van dezelfde registratiedatabase.

Bekijk onze flexibele applicaties
de huisstijl van jouw organisatie wordt toegepast

Huisstijl en digitale toegankelijkheid

Bij alles wat we in overleg met jouw communicatie-specialisten ontwikkelen, wordt de huisstijl van jouw organisatie toegepast en zien we er streng en proactief op toe dat hiervan niet zo maar wordt afgeweken. Alle online uitingen zijn bovendien conform WCAG 2.1 AA-richtlijnen digitaal toegankelijk.

man belt Zelfstandigheid, trainingen en support

Zelfstandigheid, trainingen en support

Waar mogelijk streven we ernaar dat je medewerkers na trainingen en met de beschikbare online support (tutorials, video's en FAQ) zelfstandig met de voor jouw organisatie geconfigureerde applicaties uit de voeten kunnen. Onze specialisten bieden op basis van vooraf begrote uren support op maat: het ene event is immers het andere niet.

ervaren developers

Koppelingen en datasynchronisatie

Onze ervaren developers draaien hun hand niet om voor feilloos werkende koppelingen tussen ons registratiesysteem en de binnen jouw organisatie gebruikte software. Afgestemd met jouw IT-afdeling dragen we zorg voor veilige koppelingen en een verregaande synchronisatie, zodat alle data op alle locaties altijd up-to-date is.

Jouw organisatie, onze producten

Met de volgende producten stellen we een volledig op jouw organisatie afgestemde totaaloplossing samen. Daarmee zorgen we samen voor stroomlijning, synergie en uniformiteit binnen de uitvoering van de door jouw organisatie georganiseerde evenementen.

Forma Registration Forms afbeelding
Forma Registration Forms icoon

Aanmeldformulieren voor jouw evenementen

  • Registratiewebsite in de huisstijl van jouw organisatie, volledig responsive en WCAG 2.1 AA
  • Snel inzetbaar met behulp van templates en sjablonen
  • Laagdrempelig aanmelden, afmelden en wijzigen via één formulier
  • Capaciteitscontrole en wachtlijsten
  • Van uitnodigingen tot e-mailbevestigingen en e-tickets
Lees meer over Forma Registration Forms
Saludo Scanning & Badges afbeelding
Saludo Scanning & Badges icoon

Scannen en badges printen op locatie

  • Razendsnelle registratie op locatie
  • Geavanceerde en gebruiksvriendelijke scanstations
  • Representatieve en gepersonaliseerde badges in de huisstijl van jouw organisatie
  • Mobiel scannen via app (iOS en Android)
Lees meer over Saludo Scanning & Badges
Vaya Visitor App afbeelding
Vaya Visitor App icoon

De event-app voor jouw organisatie

  • Jouw content in jouw huisstijl
  • Gebruiksvriendelijk CMS
  • Flexibel inzetbare web-apps per event binnen de afgeschermde omgeving van jouw organisatie
  • Chat en afsprakenfunctie
  • Nieuws-module en meldingen 
Lees meer over Vaya Visitor App
Transmisión Livestreams afbeelding
Transmisión Livestreams icoon

Jouw interactieve platform voor online events

  • In de huisstijl van jouw organisatie
  • Interne en externe events, bijeenkomsten en vergaderingen
  • Voeg interactie toe aan geproduceerde AV-streams en webcamsessies
  • Uitvoerige mogelijkheden tot het delen van online informatie in de virtuele lobby
  • Ook geschikt voor hybride bijeenkomsten
Lees meer over Transmisión Livestreams

Overtuigd, geïnteresseerd, of op zoek naar informatie?

Prijsaanvraag Meer informatie

Of bel +31 (0)88 99 87 444

Akkoord

Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.