Invitado voor de overheid
Ministeries, provincies, gemeenten en diensten: (semi)overheden vertrouwen op Invitado en ervaren de vele voordelen van een structurele samenwerking. In incidentele projecten laten we graag zien wat we kunnen, die gunning komt dan later wel!
Informatie aanvragen Online demo aanvragenDataveiligheid
Op het gebied van dataveiligheid gaan we veel verder dan de AVG voorschrijft. Als ISO 27001 gecertificeerde organisatie houden we ons aan strenge normen, en ook aan onze digitale partners stellen we hoge eisen. Persoonsgegevens worden altijd versleuteld en uitsluitend binnen onze landsgrenzen opgeslagen. Alleen geautoriseerde medewerkers hebben op basis van gebruiksprofielen toegang tot data. Aanvullende eisen op basis van het door jouw organisatie gevoerde security-beleid implementeren we in nauw overleg met jouw Privacy Officer uiteraard graag.
Duidelijke afspraken
We maken duidelijke afspraken over de samenwerking, die er vooral toe moeten leiden dat individuele medewerkers van jouw organisatie onze producten en diensten snel, eenvoudig en uniform kunnen inzetten: conform de vooraf overeengekomen condities en met gebruikmaking van vaste presets en templates. Desgewenst definiëren we standaard pakketten, die we in de vorm van brochures voor intern gebruik presenteren.
Bekijk de bouwstenen voor jouw pakketFysiek, online en hybride
Onze producten en diensten zijn voor alle kleine en grote events inzetbaar. Hierbij slaan we effectief een brug tussen fysieke en online events. Onze dienstverlening omvat online bezoekersregistratie, scannen en badges printen op locatie, een event-app en een geavanceerd interactief online eventplatform. De applicaties die we afgestemd op jouw organisatie configureren sluiten naadloos op elkaar aan en maken alle gebruik van dezelfde registratiedatabase.
Bekijk onze flexibele applicatiesHuisstijl en digitale toegankelijkheid
Bij alles wat we in overleg met jouw communicatie-specialisten ontwikkelen, wordt de huisstijl van jouw organisatie toegepast en zien we er streng en proactief op toe dat hiervan niet zo maar wordt afgeweken. Alle online uitingen zijn bovendien conform WCAG 2.1 AA-richtlijnen digitaal toegankelijk.
Zelfstandigheid, trainingen en support
Waar mogelijk streven we ernaar dat je medewerkers na trainingen en met de beschikbare online support (tutorials, video's en FAQ) zelfstandig met de voor jouw organisatie geconfigureerde applicaties uit de voeten kunnen. Onze specialisten bieden op basis van vooraf begrote uren support op maat: het ene event is immers het andere niet.
Koppelingen en datasynchronisatie
Onze ervaren developers draaien hun hand niet om voor feilloos werkende koppelingen tussen ons registratiesysteem en de binnen jouw organisatie gebruikte software. Afgestemd met jouw IT-afdeling dragen we zorg voor veilige koppelingen en een verregaande synchronisatie, zodat alle data op alle locaties altijd up-to-date is.
Jouw organisatie, onze producten
Met de volgende producten stellen we een volledig op jouw organisatie afgestemde totaaloplossing samen. Daarmee zorgen we samen voor stroomlijning, synergie en uniformiteit binnen de uitvoering van de door jouw organisatie georganiseerde evenementen.
Aanmeldformulieren voor jouw evenementen
- Registratiewebsite in de huisstijl van jouw organisatie, volledig responsive en WCAG 2.1 AA
- Snel inzetbaar met behulp van templates en sjablonen
- Laagdrempelig aanmelden, afmelden en wijzigen via één formulier
- Capaciteitscontrole en wachtlijsten
- Van uitnodigingen tot e-mailbevestigingen en e-tickets
Scannen en badges printen op locatie
- Razendsnelle registratie op locatie
- Geavanceerde en gebruiksvriendelijke scanstations
- Representatieve en gepersonaliseerde badges in de huisstijl van jouw organisatie
- Mobiel scannen via app (iOS en Android)
De event-app voor jouw organisatie
- Jouw content in jouw huisstijl
- Gebruiksvriendelijk CMS
- Flexibel inzetbare web-apps per event binnen de afgeschermde omgeving van jouw organisatie
- Chat en afsprakenfunctie
- Nieuws-module en meldingen
Jouw interactieve platform voor online events
- In de huisstijl van jouw organisatie
- Interne en externe events, bijeenkomsten en vergaderingen
- Voeg interactie toe aan geproduceerde AV-streams en webcamsessies
- Uitvoerige mogelijkheden tot het delen van online informatie in de virtuele lobby
- Ook geschikt voor hybride bijeenkomsten
Overtuigd, geïnteresseerd, of op zoek naar informatie?
Prijsaanvraag Meer informatieOf bel +31 (0)88 99 87 444