Invitado voor corporates
Nationaal of internationaal, we werken graag op structurele basis samen met corporates. Wat we voor jouw organisatie kunnen doen? Meerwaarde bieden bij de organisatie en uitvoering van jouw interne en externe events en bijeenkomsten. Lees zelf maar!
Informatie aanvragen Online demo aanvragenMeetbare effecitviteit
De communicatiedoelen die jouw organisatie nastreeft zijn wat ons betreft altijd leidend. Om de effectiviteit van jouw events inzichtelijk te maken, bieden we voor al onze applicaties uitvoerige dashboarding op maat. Alle data kan daarin live worden gemonitord en is bovendien op elk moment beschikbaar in de vorm van verhelderende rapportages. Deze kunnen met één druk op de knop worden gedownload in het standaard csv-formaat.
Duidelijke afspraken
We maken duidelijke afspraken over de samenwerking, die er vooral toe moeten leiden dat individuele medewerkers van jouw organisatie onze producten en diensten snel, eenvoudig en efficiënt kunnen inzetten: conform de vooraf overeengekomen condities en met gebruikmaking van vaste presets en templates. Desgewenst definiëren we standaard pakketten, die we in de vorm van brochures voor intern gebruik presenteren.
De bouwstenen voor jouw pakketFysiek, online en hybride
Onze producten en diensten zijn voor alle kleine en grote events inzetbaar. Hierbij slaan we effectief een brug tussen fysieke en online events in binnen- en buitenland. Onze dienstverlening omvat online bezoekersregistratie, scannen en badges printen op locatie, een event-app en een geavanceerd interactief online eventplatform. De applicaties die we afgestemd op jouw organisatie configureren sluiten naadloos op elkaar aan en maken stuk voor stuk heel efficiënt gebruik van dezelfde registratiedatabase.
Onze applicatiesCorporate huisstijl
In al onze producten zorgen we door de implementatie van de corporate huisstijl voor herkenbaarheid. We zien er daarbij proactief op toe dat hiervan niet wordt afgeweken. Onze online uitingen zijn altijd volledig responsive en op alle devices (desktop, laptop, tablet of mobiel) optimaal toegankelijk.
Zelfstandigheid, trainingen en support
Waar mogelijk streven we ernaar dat je medewerkers na trainingen en met de beschikbare online support (tutorials, video's en FAQ) zelfstandig met de voor jouw organisatie geconfigureerde applicaties uit de voeten kunnen. Onze specialisten bieden op basis van vooraf begrote uren support op maat: het ene event is immers het andere niet.
Koppelingen en datasynchronisatie
Onze ervaren developers draaien hun hand niet om voor feilloos werkende koppelingen tussen ons registratiesysteem en de binnen jouw organisatie gebruikte software, zoals CRM-systemen. Afgestemd met jouw IT'ers dragen we zorg voor veilige koppelingen en een verregaande synchronisatie, zodat alle data op alle locaties altijd up-to-date is.
Jouw organisatie, onze producten
Met de volgende producten stellen we een volledig op jouw organisatie afgestemde totaaloplossing samen. Daarmee zorgen we samen voor efficiëntie, synergie en uniformiteit binnen de uitvoering van de door jouw organisatie georganiseerde evenementen.
Aanmeldformulieren voor jouw evenementen
- Van uitnodigingen tot e-mailbevestigingen en e-tickets
- Registratiewebsite en communicatie in jouw corporate huisstijl
- Snel inzetbaar met behulp van templates en sjablonen
- Laagdrempelig aanmelden, afmelden en wijzigen via één formulier
- Capaciteitscontrole en wachtlijsten
Scannen en badges printen op locatie
- Razendsnelle registratie op locatie
- Geavanceerde en gebruiksvriendelijke scanstations
- Representatieve en gepersonaliseerde badges in de huisstijl van jouw organisatie
- Mobiel scannen via app (iOS en Android)
Jouw corporate event-app
- Jouw content in jouw corporate huisstijl
- Gebruiksvriendelijk CMS
- Flexibel inzetbare web-apps per event binnen de afgeschermde omgeving van jouw organisatie
- Chat en afsprakenfunctie
- Nieuws-module en meldingen
Jouw interactieve platform voor online events
- In jouw corporate huisstijl
- Interne en externe events, bijeenkomsten, vergaderingen en trainingen
- Voeg interactie toe aan geproduceerde AV-streams en webcamsessies
- Uitvoerige mogelijkheden tot het delen van online informatie in de virtuele lobby
- Individuele statistieken en uitvoerige rapportages
- Ook geschikt voor hybride bijeenkomsten
Overtuigd, geïnteresseerd, of op zoek naar informatie?
Prijsaanvraag Meer informatieOf bel +31 (0)88 99 87 444