search
Druk op ENTER om te zoeken

Second Home Beurs

De eerste stap naar een tweede huis

Met elk jaar meerdere beurzen in Nederland en België is de Second Home Beurs van Fairs Consult al jarenlang een trouwe klant.

Ook designs en teksten van Invitado

Onze samenwerking heeft zich inmiddels dan ook zo ontwikkeld, dat de beursorganisator - die vraag en aanbod op de vakantiewoningmarkt bij elkaar brengt - via ons registratiesysteem heel veel zelf wil en ook kán doen. Het opbouwen van de flexibele registratieformulieren, om maar iets te noemen.

Behalve van onze expertise op registratiegebied, zowel online als on-site, maakt Fairs Consult ook gebruik van andere skills die Invitado gewoon in huis heeft: het designen en bouwen van een nieuwe website bijvoorbeeld, en het creëren van krachtige content voor die site.

Second Home Beurs in cijfers

25.000 woningen
18.000 bezoekers
6 beurzen
160 aanbieders

Zo maken wij voor de Second Home Beurs het verschil

Website

Alle expertise in huis

Voor de nieuwe website van Second Home lag er een verlanglijstje dat er niet om loog: de site moest zich qua uitstraling en gebruiksgemak kunnen meten met Marktplaats en Funda. Samen met Fairs Consult uit Bunnik, de organisatie achter Second Home, dachten we de hele customer journey uit. Vervolgens is de site volgens de scrum-methodiek gebouwd en volledig geïntegreerd met de event systemen van Invitado. Onze vormgever tekende voor het design en onze copywriter keek mee met de content.

Interactief design, responsive bouw en marketing zijn stuk voor stuk expertisegebieden van Invitado, dat voortkwam uit HVMP Internet Marketing en zodoende al deze kennis en kunde in huis heeft. Door nu ook de event registratie, het exposantenportal en de toegangscontrole vanuit hetzelfde systeem te faciliteren, vormen de website en de events één solide geheel, waarbinnen alle componenten feilloos en efficiënt met elkaar communiceren.

Geavanceerde registratie

van verschillende doelgroepen

Websitebezoekers die een zoekopdracht voor een woning plaatsen, makelaars en particulieren die vakantiewoningen willen verkopen en exposanten op de beurs. Al deze doelgroepen komen achter de schermen van de website samen in Cuanta, het geavanceerde registratiesysteem van Invitado.

Krachtige zoekfilters

Het Tinder van de tweedehuizenmarkt

Alle data bevindt zich in één systeem, dat eenvoudig beheer(s)baar, veilig en geheel schaalbaar is. Dus behalve aanbieders en huizenjagers zijn ook alle beschikbare woningen met hun unieke eigenschappen opgeslagen in Cuanta. Zo kunnen de zoekfilters via het zeer snelle zoekmechanisme van Elastic Search (dat bijvoorbeeld ook door Tinder wordt gebruikt) hun werk doen. Razendsnel krijgen de websitebezoekers de geschikte vakantiewoningen te zien, of wordt informatie van de exposant of makelaar getoond.

Print jouw floorplan

direct op de beurs

Alle exposanten - veelal makelaars en projectontwikkelaars - geven vooraf op in welke regio's zij actief zijn. Op de beurs staan grote touchscreens met printers. De bezoekers klikken snel en eenvoudig door een applicatie die de specialisten van Invitado op maat ontwikkelden. Aan de hand van de gemaakte keuzes wordt er on demand een plattegrond van de beursvloer geprint. Op dit floorplan vindt de bezoeker precies de aanbieders terug van woningen waarnaar hij op zoek is. En de interessante seminars printen we voor het gemak maar meteen mee.

Website

Alle expertise in huis

Voor de nieuwe website van Second Home lag er een verlanglijstje dat er niet om loog: de site moest zich qua uitstraling en gebruiksgemak kunnen meten met Marktplaats en Funda. Samen met Fairs Consult uit Bunnik, de organisatie achter Second Home, dachten we de hele customer journey uit. Vervolgens is de site volgens de scrum-methodiek gebouwd en volledig geïntegreerd met de event systemen van Invitado. Onze vormgever tekende voor het design en onze copywriter keek mee met de content.

Interactief design, responsive bouw en marketing zijn stuk voor stuk expertisegebieden van Invitado, dat voortkwam uit HVMP Internet Marketing en zodoende al deze kennis en kunde in huis heeft. Door nu ook de event registratie, het exposantenportal en de toegangscontrole vanuit hetzelfde systeem te faciliteren, vormen de website en de events één solide geheel, waarbinnen alle componenten feilloos en efficiënt met elkaar communiceren.

Geavanceerde registratie

van verschillende doelgroepen

Websitebezoekers die een zoekopdracht voor een woning plaatsen, makelaars en particulieren die vakantiewoningen willen verkopen en exposanten op de beurs. Al deze doelgroepen komen achter de schermen van de website samen in Cuanta, het geavanceerde registratiesysteem van Invitado.

Krachtige zoekfilters

Het Tinder van de tweedehuizenmarkt

Alle data bevindt zich in één systeem, dat eenvoudig beheer(s)baar, veilig en geheel schaalbaar is. Dus behalve aanbieders en huizenjagers zijn ook alle beschikbare woningen met hun unieke eigenschappen opgeslagen in Cuanta. Zo kunnen de zoekfilters via het zeer snelle zoekmechanisme van Elastic Search (dat bijvoorbeeld ook door Tinder wordt gebruikt) hun werk doen. Razendsnel krijgen de websitebezoekers de geschikte vakantiewoningen te zien, of wordt informatie van de exposant of makelaar getoond.

Print jouw floorplan

direct op de beurs

Alle exposanten - veelal makelaars en projectontwikkelaars - geven vooraf op in welke regio's zij actief zijn. Op de beurs staan grote touchscreens met printers. De bezoekers klikken snel en eenvoudig door een applicatie die de specialisten van Invitado op maat ontwikkelden. Aan de hand van de gemaakte keuzes wordt er on demand een plattegrond van de beursvloer geprint. Op dit floorplan vindt de bezoeker precies de aanbieders terug van woningen waarnaar hij op zoek is. En de interessante seminars printen we voor het gemak maar meteen mee.

Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.