Toekomstgericht en duurzaam
'Future Generation', dat was de titel van NCC 2024. Ook onze samenwerking met het team van NCC en organisatiebureau Crawfield was gericht op el futuro. Want hoewel dit al de negende editie van dit tweejaarlijkse congres was, werd in aanloop naar deze editie de basis gelegd voor een duurzame samenwerking. Om te beginnen met de door ons ontwikkelde website voor het congres. Deze bevatte onder meer een filterbare timetable, abstracts en een ticketshop, waar dagtickets en toegangsbewijzen voor de feestavond konden worden besteld. Het oog wil ook wat, zeker in de contactlensbranche!
Applicaties en formulieren
De ticketshop stond uiteraard niet op zichzelf. De centraal opgeslagen data werd in een groot deel van onze applicaties ingezet. Tijdens NCC werd door de deelnemers dankbaar gebruik gemaakt van onze event-app en konden de aanwezige exposanten leads verzamelen met Intercambio Leadscan. De administratieve handelingen rond de meer dan 50 sprekers vereenvoudigden wij met online formulieren voor het aanleveren van información en voor het indienen van declaraties.
Lees meer over Invitado voor congressen