Registratie op locatie

Razendsnel e-tickets scannen en gepersonaliseerde badges printen met Saludo Scanning & Badges.

Informatie aanvragen Online demo aanvragen
Scan QR code Printer print badge data Saludo

De perfecte eerste indruk bij de entree van jouw event, met de Saludo scan-app of met onze scanstations en badgeprinters.

Verschillende soorten badges

Jouw bezoekers razendsnel naar binnen

Of je nu gebruik maakt van onze mobiele scan-app of onze scanstations inzet en on demand de mooiste gepersonaliseerde full colour badges print: met onze flexibele oplossingen voor registratie op locatie zijn je bezoekers binnen voor je het weet. Onze registratiespecialisten helpen je met een solide scan- en printoplossing die volledig is afgestemd op jouw event. Daarmee maak je een perfecte eerste indruk!

 

The Power of Puerto: AVG en ISO 27001 proof

Tijdens het scannen en printen staat Saludo continu in verbinding met Puerto Registration System, de veilige thuishaven van al jouw data en het vertrekpunt van al je statistieken en rapportages. AVG en ISO 27001 proof, waardoor de veiligheid en de beschikbaarheid van jouw data gegarandeerd is.

De mogelijkheden van Saludo Scanning & Badges

Je bezoekers welkom heten kan op heel veel manieren. Met Saludo Scanning & Badges bieden we je een manier die past bij jouw event. De vele posibilidades van onze applicatie hebben we voor je op een rijtje gezet.

Check ze hier!
Compacte scanstations

Compacte scanstations

Onze compacte en gebruiksvriendelijke scanstations bestaan uit een laptop en een scanner. Onze 'medewerker eerste indruk' plaatst ze, sluit ze voor je aan en instrueert jouw scanmedewerkers. Zij loggen in met een QR-code (makkelijk én veilig) en daarna gaat het scannen van de geprinte en op smartphone getoonde e-tickets razendsnel. Zelfs als internet even wegvalt, kan het scannen gewoon doorgaan.

De mobiele scan-app

De mobiele scan-app

Een event zonder badges, of extra scanlocaties (bijvoorbeeld bij sessies)? Dan is onze mobiele scan-app een perfecte oplossing. Deze app draait op elke gangbare smartphone (of op door ons geleverde handscanners), biedt dezelfde functionaliteiten als de software van onze scanstations en werkt zelfs offline.

Slimme opties

Slimme opties

Een notificatie zodra er een VIP arriveert? Of niet te missen meldingen over welke kleur lanyard een gast dient te ontvangen? ¡Vamos! Met een geavanceerde zoekfunctie kunnen zelfs gasten die hun e-ticket niet bij zich hebben snel en doeltreffend worden geholpen.

gepersonaliseerde badges die gezien mogen worden

Badges die gezien mogen worden

Op locatie muy rápido gepersonaliseerde labels printen, die op jouw badgekaarten worden geplakt? Of... kies je voor onze praktische ExpoBadges, die geheel on demand full colour uit onze professionele printers rollen? Samen met jou bepalen we welke gegevens geprint worden en kiezen we de badgeoplossing die bij jouw event en bij jouw bezoekers past.

Bekijk de badge-specificaties
Live statistieken

Live statistieken

Alle scanactiviteiten worden gelogd. Via het dashboard van Saludo kun je de inloop van je gasten nauwgezet monitoren. In één oogopslag zie je hoeveel gasten er nog verwacht worden en hoeveel bezoekers er inmiddels naar binnen zijn gescand. Dit dashboard is via een unieke url te benaderen en dus ook op je smartphone te bekijken.

API koppeling data live synchronisatie ticketshops

Een andere ticketshop-leverancier? Geen probleem!

Onze scansoftware maakt gebruik van de gastdata uit ons eigen registratiesysteem, maar kan ook in combinación met externe ticketshops worden gebruikt. Via onze API sluiten we onder meer Eventbrite, CM.com, Swoogo en HubSpot probleemloos aan. Zelfs als de badges al uit de printers rollen, kan jouw ticketverkoop gewoon doorgaan en wordt de data continuamente gesynchroniseerd.

Meer weten over Saludo Scanning & Badges?

expand_more
Bel of mail ons!
Wat is er nodig voor registratie op locatie?

Registratie op locatie begint met een registratiedatabase en een internetverbinding. Door op naam te zoeken, kun je alle online geregistreerde bezoekers ook op locatie naar binnen scannen. Maar dat is natuurlijk niet hoe wij registratie op locatie voor ons zien...

Registratie op locatie en scanners

Door de laptops te voorzien van scanners, wordt registratie op locatie opeens razendsnel. De e-tickets van de bezoekers zijn voorzien van een een QR-code en door die te scannen wordt de aanwezigheid van de gast geregistreerd. Next!

Onze apps voor registratie op locatie

Zowel voor Android (Google) als voor iOS (Apple) hebben wij een app beschikbaar die scansstations overbodig maakt. Deze app doet tijdens registratie op locatie namelijk hetzelfde: QR-codes scannen en de aanwezigheid registreren in het systeem. Heel handig.

Scannen zonder internet

Valt tijdens registratie op locatie internet weg? Geen nood! Het scannen kan dan gewoon doorgaan en de registratie op locatie komt niet in gevaar. Zodra de internetverbinding weer beschikbaar is, wordt de scandata weer met de centrale database gesynchroniseerd.

Badges printen tijdens registratie op locatie

Zeker bij beurzen en congressen is registratie op locatie pas compleet met een fraaie bezoekersbadge. Om dat mogelijk te maken voorzien we onze scanstations van professionele printers. Er zijn verschillende oplossingen mogelijk. Welke badge-oplossing kies jij?

Labels printen

Dit is en blijft onze populairste oplossing: jij zorgt voor badges en keychords, wij zorgen ervoor dat er tijdens de registratie op locatie gepersonaliseerde labels worden geprint die door jouw hostessen op de badge kunnen worden geplakt. Snel, voordelig en zeer functioneel.

On demand printen tijdens registratie op locatie

Met onze ExpoBadge-printers wordt tijdens de registratie op locatie de gehele badge geprint. Dus het full colour design én de gepersonaliseerde data. Zo blijf jij nooit met overtollig drukwerk zitten en wordt voorkomen dat je te weinig badges blijkt te hebben besteld.

VIP-alert tijdens registratie op locatie

Onze scanstations kunnen de hostessen duidelijk maken dat er een VIP voor de deur staat of een andere zogenaamde 'blinker' tonen voor bepaalde gasten of gastgroepen. Handig als je bijvoorbeeld verschillende kleuren lanyards gebruikt.

registratie op locatie statistieken

Alle scanactiviteiten worden gelogd. Via het dashboard van Saludo kun je de inloop van je gasten nauwgezet monitoren. In één oogopslag zie je hoeveel gasten er nog verwacht worden en hoeveel bezoekers er inmiddels naar binnen zijn gescand. Dit dashboard is via een unieke url te benaderen en dus ook op je smartphone te bekijken.

Alle opties voor registratie op locatie

Op ons en onze ervaren specialisten kun je rekenenen, als het om registratie op locatie gaat. Op deze pagina vind je een overzicht van alle functionaliteiten en specialiteiten, maar er kan natuurlijk nog veel meer. Neem voor specifieke wensen omtrent registratie op locatie even contact met ons op!

Registratie op locatie met pistoolscanners

Met onze draadloze handscanners met pistoolgrip (all-in-ones, dus scanner en Android-pc in één) scan je de bezoekers tijdens de registratie op locatie razendsnel naar binnen. Deze mooie oplossing is niet mogelijk in combinatie met het printen van badges.

Akkoord

Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kunt cookies ook niet accepteren.